Spánek. Jaké potraviny jíst, když nemůžete usnout?

You may also like...

2 komentáře

  1. 19.4.2018

    […] Velmi mnoho sportovců konzumuje potraviny či nápoje obsahující kofein před anebo během tréninku. Kofein je stimulant, na který lze přivyknout poměrně rychle, což znamená, že lidé mohou pít kávu i pozdě večer a i přesto dobře usnou. Nicméně, jestliže vám dělá problémy spát po odpoledním či večerním cvičení, viníka můžete najít právě v kofeinu. Zkuste se zamyslet, kolik kofeinu během dne zkonzumujete a v jaký čas. Možná vás to číslo překvapí, možná je to fakt hodně. Pokud to přežijete, zkuste vysadit kávu a kofeinové stimulanty úplně. Pokud to reálně moc nevidíte, přenechejte kofein spíše stimulantům na cvičení. Mimochodem, některé potraviny mohou spánek zlepšovat, jiné naopak narušovat. […]

  2. 13.5.2018

    […] do sebe dostanete pochopitelně ze stravy, ta musí být ovšem zdravá a vyvážená. Musíte tak dávat ve svém jídelníčku přednost potravinám bohatým na L-tryptofan, jako je […]

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *